Dag 8 dagje Chartres

13 juli 2018 - Chartres, Frankrijk

Gisteravond besloten dat ik niet verder ga fietsen. Een rustdag gaat worden en dat kwam goed uit want ik wilde nog eens het labyrinth in de kathedraal van Chartres lopen en dat kan op vrijdag. Om 10:00 op de fiets erheen. Voor de kerk zag ik al in een flits een bekende Nederlander staan. Ik spurtte er langs naar het labyrinth binnen. Ik liep daar achter twee mensen die tergend  langzaam gingen, ik dus ook. En een paar mensen achter mij liep dus Bartho Braat(Jeff Albers) van goede tijden slechte tijden. Erg grappig. Overigens vond ik het heel bijzonder dat Labyrinth te lopen. Verder de kerk bekeken op mijn gemak. Tegen de middag lekker naar de camping terug gegaan en een heerlijke chill dag gehouden. Daar was ik wel aan toe. Herbert en de jongens hadden vertraging in Parijs. Zij waren er pas om 20:00u. Fijn om ze weer te zien. Samen even pizza gegeten en toen doorgereden naar Tours. Waar we om 23:30 aan kwamen. Snel de tenten opgezet en lekker slapen

1. Anita:
    14 juli 2018
    Haha dat jij überhaupt bekende Nederlanders herkend?!?🤪
    Goed bezig stoer wijf.
  2. C.j.m. van Driel:
    17 juli 2018
    hoi Meike

Ik heb veel aan je gedacht, maar schrijven is altijd mijn probleem geweest.
    je rustdag zal je wel rust hebt gegeven. En man en 3jongens , wer bij elkaar.
    sorry maar ik kom wel in Leersum.
    Allen nog een fijne vacantie.
    je vader
  3. C.j.m. van Driel:
    21 juli 2018
    Hoi Meike
    Allen weer compleet. Na de rustdag weer fietsen?
    Viel dat tegen? Het zal nog een hele klus worden naar het eindpunt.
    Niet meer alleen is natuurlijk ook gezelliger.
    Ik hoop dat je genoten heb van de eerste 8dagen van de natuur.
    Veel plezier allen.
    Groeten vader ,schoonvader en kleinkinderen.